05 března 2014

Harryho deníky! - 7.

Prosím, čtyři komenty... :) A rovnou to věnujeme Lucy, protože je neskutečně šikovnáá!! :*


10.2 2014
Milý deníííčku,
dnes mám skvělou nááladu! Nejen proto, že jsem se vlezl do svých nových džín, protože mi Gemma říkala, že mám velké boky a roste mi zadek, ale také proto, že mi Niall dovolil pořídit si králííčkaaa! Neumíš si představit, jak jsem se radoval a pobíhal po domě s křikem, že doma budeme mít chlupatýho čtyřnohýho zajííce.
Slíbil jsem Niallovi, že se o něj budu opravdu starat, na důkaz toho jsme po obědě jeli do zverimexu a koupili velkou klec se záchůdkem, miskou na jídlo, napáječku, spoustu jídla a sena. Niall říkal, že se pro králíčka připravíme a pak si ho koupíme. Opravdu jsem nadšený...teď jsou všechny ty věci u mě v pokoji a jak dopíšu zápis, vše připravíím.
Říkali jsme s Niallem klukům tu novinu o novém členovi One Direction a byli z toho nadšeni. Prý to bude náš maskot skupiny, dokonce přemýšlím, jak se bude jmenovat, ale doufám, že to bude kluk, aby nekazil partu. Myslím si, že by se kluci mohli o holku i poprat. Taková chlupatá krasavice...je to velmi možné.
Jen co se Louis dozvěděl o našem přírustku, hned si ho králíčka nárokoval...prej, že s ním bude chodit ven! Pff, ani mu nekoupil světle růžové vodítko a už by s ním chodil ven! Já mu dám! Hned jsem mu řekl, že bude rozvrh, kdo s maskotem skupiny bude chodit ven.

Myslím, že se nikdy nezbavím Kendall. Když jsme s Niallem odcházeli ze zverimexu, byli tam paparazzi a ptali se na Kendall a mě, jestli spolu chodíme a jestli mám opravdu kapavku. Niall se na mě divně koukal, takže jsem se otočil na paparazziho a normálně s klidem odpověděl „Dobrý den, nechodím s tou čarodějnicí, kapavku nemám, protože jsem s ní nespal...slyšel jsem, že má dost přenosných nemocí. A anorektické krávy mě nepřitahují, k tomu mi závidí moje nohy modela.“ Pak jsme nastoupili do auta a jeli domů.
Takže doufám, že se ji někdy zbavím a najdu si pořádnou ženskou. Poslední dobou mi připadá, že to na mě všechno padá...ta publicita, paparazzi. Potřebuji si vydechnout a věnovat se jen sobě, a také králíčkovi! Což mi připomíná, že mu musím zařídit bydlení, taky mám hlad a musím si přečíst nové díly mých oblíbených fanfictions. Jsem na tom doslova závislýý!
K tomu máma udělala piškotový dort, musím se za ní brzo stavit...


Tvůj hladový Harry



- napsala Wewe

4 komentáře - nový zápis

3 komentáře:

  1. Hazzoušek je konečně spokojený, jupííí :) Až na to, že mu den zkazila ZASE Kendall :)
    Super, těším se na dalšííí :)

    OdpovědětVymazat
  2. :DDDDDDDDDDDDDDDD OMB, kde na to chodíte?
    Je to úžasný holky. Vždycky mě pobavíte :DDDD KEEP DOING
    Tak to jsem zvědavá, jak se ten kralušek bude jmenovat :DDDD
    Zase ta Kendall.. Grr, že ji flaknu :DDD
    Harolde.. Tobě nohy závidí každá holka !!!! :DDDDDDDDDDD

    Oh děkuju za věnování, ale nejsem šikovná :DD Až dosáhnu svého cílu, tak pak budu šikovná :D

    Jsem zvědavá jak to bude pokračovat. Takže honem dalšíííííííííííí :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Pobavilo tak ako vždy :D

    OdpovědětVymazat