09 srpna 2014

Man of my dreams = 10.

Těch "více" komentů se asi nedočkám a štve mě to, protože chci jít psát, tento víkend mám volný. Už mě unavuje něco psát, protože je jako mluvit do větru, prostě k ničemu.

10.KAPITOLA

HARRY
Trvalo krátkou chvíli než se mi poddala. Ruce vložila do mých vlasů, vnímal jsem, jak nehty přejížděla po mé pokožce a jemně mě tahala za konce vlasů. Pevně jsem ji objal kolem pasu, rukama přejížděl po jejich zádech a užíval si spojení našich rtů. Dech se mi tajil při tomto okamžiku.
Bylo to tak dokonalé, po chvíli jsem se odtrhnul od jejich rtů. Těžce jsem dýchal a hleděl na ni.

Trvalo několik vteřin než otevřela oněměním oči. „Křič dále a já tě nikdy nepřestanu líbat,“ zašeptal jsem a díval se do jejich očí. „A věř mi, že si to budu užívat,“ usmál jsem se, když si přiložila nevědomky prsty na její opuchlé rty.
„Tohle je šílené,“ zamumlala. Zvedl jsem ji bradu, abych viděl do jejich zelených očí. „Co tím myslíš?“ zeptal jsem se.
Jay, za chvíli je tady. Musíš odejít,“ řekla a já zmateně nakrčil čelo. „Cože? Neodejdu, patříme k sobě...vždyť to víš.“
Myslela jsem si to, ale zamysli se na tím. Je zvláštní, že jsou naše sny propojeny, ale ve skutečnosti se neznáme. Tolik toho o tobě nevím.“ „Řeknu ti vše, přísahám,“ chytil jsem její ruku a přitisknul ji na levou stranu hrudi, tam kde je mé srdce. „Patří ti, vím, že to cítíš. Mrzí mě, jak se to pokazilo, ztratil jsem během chvíle tvou důvěru a teď mi to oplácíš. Ale nedělej to takhle, prosím,“ hlas se mi pomalu ztrácel. „Harry, prosím,“ zašeptala, popotáhla a zachytila slzu, než měla šanci ztéct.
„Prue, myslím, že tě mi...“ „Ne, ne, neříkej to,“ zastavila mě, vtiskla mi polibek na rty a umlčela mě. „Nechci, abys toho litoval. Předtím jsem to chtěla tolik slyšet, ale teď....chci mít šanci vyzkoušet vše. A brzy tu bude muž, který mě zaujal a já to chci zkusit, ale to neznamená, že chci zahodit šanci s tebou. Prosím, pochop mě.“
Tak dobře,“ zamumlal jsem. Nepřestal jsem bojovně hledět na ženu přede mnou. „Udělej, co chceš, ale pamatuj. Tohle ještě nezkončilo. I když budeš s ním, budu ti na blízku a budu o tebe bojovat. Možná budeš vedle něj spát v posteli, ale v našich snech to budeme jen my dva a nikdo jiný.“
Bez zamrkání na mě hleděla, prsty jsem položil na její hladkou tvář a bez přemýšlení ji políbil. Dlaň jsem položil na její bederní páteř a přitiskl ji k mému tělu. S tichým stenem otevřela ústa pro mne a naše jazyky splynuly v jedno. Srdce mi bušilo tak splašeně, dával jsem do toho všechno, aby si uvědomila, že já jsem ten, který ji udělá šťastnou.
Tiše vydechla, když jsem ji pustil. Prsty jsem nahmatal zip jejich šatů a pomalu je zapínal až ke konci zipu. Shrnul jsem její tmavě dlouhé vlasy dozadu a zakryl část jejich zad.
Užij si rande,“ zašeptal jsem ji do ucha a než se rozkoukala, odešel jsem.

PRUE
Mohla uběhnout minuta od chvíle, kdy Harry odešel a můj mobil začal vyzvánět. Stále jsem potřebovala, abych rozdýchala to, co se teď stalo.
Bylo to tak intenzivní, jeho polibky, doteky...a mě se to opravdu líbilo. Na několik sekund jsem litovala, že mi šaty zapínal, místo rozepnul. Němě jsem zvedla hovor, tušila jsem, že to bude Zoey, která bude chtít odpovědi.
„Co se, do pekel, stalo?“ zahučela, olízla jsem si rty a stále cítila účinek, který na mě zanechal. To, jak se dotýkal mého pasu, mých tváří, zanechal doteky na mém krku. Ještě teď se chvěji.
„Byl tu Harry,“ odpověděla jsem jednoduše.
Cože? Jak to? Nechápu to.“ „To je na dlouho, Zoe...“ Nadskočila jsem, když jsem uslyšela zvonek. „A přišel Jay, musím jít.“
„Ne, nemůžeš mi to položit, co u tebe dělal Harry?“ „Řekl mi pravdu. Bude se rozvádět a hádali jsme se, mluvili, líbali.“ „To snad nemyslíš vážně?!“ „Och, Zoey...tolik mě pomátnul a já ho odmítla, kvůli Jayovi. Musím zjistit, jestli jsem udělala chybu nebo ne. Zavolám ráno, přísahám. A ještě něco, Niall Harrymu pomáhal. Řekl mu o Jayovi, proto přišel v tuto dobu, chtěl, abych to zrušila.“
Tak a je to, Niall dostane výprask. „Páni, tolik novinek v krátké chvíli. Asi Horana v té sprše utopím,“ zasyčela. „Takže máš co dělat, spěchám. Sexy Jay na mě čeká,“ zamumlala jsem, vzala do ruky kabelku a šla ke dveřím. „Jen běž a užij si to, holka.“
Usmála jsem se a schovala mobil do kabelky.

Udýchaně a s úsměvem jsem otevřela dveře. „Už jsem myslel, že mi neotevřeš,“ Jay se oslnivě usmál a dlaní se opíral o futra dveří. „ale asi vím, proč. Jsi nádherná,“ lenivě si zkousnul ret a prohlédnul si mě. „No tak, přestaň. Budu celá rudá,“ zasmála jsem se. Vklouzla jsem do lodiček a oblékla si černé sáčko.
Zamknula jsem dveře, klíče schovala do kabelky a otočila se k Jayovi. Vypadá úchvatně, má černý oblek s bílou košilí a černou kravatou. Vlasy má krátké, tmavé a upravené. Fascinují mě jeho oříškové oči, když se usměje, úplně září. Rty mu zdůraznila upravená bradka a jeho rty vypadali náramně chutně.

„Můžeme jít?“ dotkne se mého ramene, zamrkám a uchechtnu se. „Ano, jistě. Byla jsem dlouho ticho?“ V duchu jsem si dala facku, musela jsem na něj zírat dlouho.
Možná minutu, říkal jsem si, jestli se něco nestalo.“ „Vlastně...musím ti něco říct.“
„Tak dobře,“ díval se na mne, jako by čekal, že mu způsobím psychickou bolest.
Zasmála jsem se „Myslím si, že jsi tak pohledný, že jsem na chvíli zapomněla na okolní svět.“ „Cože? Já se bál, že chceš zrušit rande,“ zamumlal překvapeně, pak se usmál. „Opravdu? Mrzí mě, že tak působím, ale já se na tu večeři těšila. Od oběda jsem nic nesnědla,“ usmála jsem se.
„Ty umíš chlapa vyděsit, opravdu,“ zasmál se a zavrtěl hlavou. „Tak pojďme, než se přihlásí tvůj žaludek.“
Nastavil mi rámě a já ho přijmula. Před domem jsme nastoupili do jeho auta, připoutali se a za pár sekund Jay odjel z parkoviště.
Tak mi o sobě něco pověz, Jayi,“ usmála jsem se na něj, očima sledoval silnici a často zabloudl pohledem na mě. „Co by tě zajímalo, Prue?“ „Třeba, kolik ti je? Co děláš za práci?“ zeptala jsem se. „Bude mi 30 let a současně pracuji jako masér.“ „Ale, ale...to je náhoda, mám trochu problémy s krční páteří,“ uculila jsem se a prsty se dotknula krku. „Mohu ti nabídnout extra služby zdarma,“ usmál se na mně. „Opravdu? To mám štěstí, že jsem narazila na maséra.“
„Možná to byl osud, Prue,“ zadíval se na mě a zastavil, stáli jsme před restaurací.
„To se dozvíme později, Jayi,“ rozepla jsem si pás a vystoupila z auta.
Jay mi byl naproti, zavřel za mnou dveře a zamknul auto. Chytil mě kolem pasu a společně jsme kráčeli do restaurace.


Žádné komentáře:

Okomentovat