07 června 2014

Harryho deníky! - 11.



14.2 2014


Milý deníčku,
dnes jsem měl velmi příjemný sen. Možná to bude tím, že mi opravdu chybí sex a zdálo se mi, že souložím s dívkou, která na sobě měla dvě zimní bundy. Ten fakt, že má na sobě dvě stejné věci mě tak rozhycoval, že jsem ji musel ošukat. Teď si říkám, že kdybych takovou potkal doopravdy...asi bych se těžko udržel.

Dnes jsem se hezky obléknul, ukradnul jsem Niallovi hadru na mytí oken a dal si ji do vlasů. Obléknul jsem si bílé tričko a dvě fešné košile. Nedivím se, že jsem vyhrál cenu za stylového týpka. Když jsem se na sebe podíval do zrcadla, mrknul jsem na sebe a měl chuť se začít balit. Tolik mi to slušelo, denííčku!
Ignoroval jsem fakt, že je dnes Valentýn a já nemám dívku. Takže jsem se staral o Greye a vzal ho k veterináři. Musel jít na prohlídku, jestli je zdravý a k tomu včera byl celý promočený kvůli Louisovi! Ty mrkve jsem mu dosud nedal, ještě se divil, když jsem mu řekl, že si je snědl pan Grey...jen ať lituje, ten sobec! Pak Grey má rád všechno ze zeleniny, je to opravdu gurmán. A ze sladkého nic nechce, deníčku, opravdu má silnou vůli..., takže jsem to sladké snědl já. Přece to nenechám zkazit, no né?
Tak jsem seděl u veterináře v čekárně a čekal, až na nás dojde řada. Mezitím, co jsem hladil pana Greye po hřbetě, očkem jsem sledoval dívku naproti. Měla stejnou rasu králíka jako já a všimnul jsem si, že má na ruce dvě gumičky a na sobě dvě trička! Sice to nebyli zimní bundy, ale to bych v tom horku chtěl moc. K tomu byla opravdu hezká a slyšel jsem, jak svému králíčkovi říkala „pane Greyi“. Že by se naši mazlíčci jmenovali stejně?
Pořád jsem na ni civěl, bylo to trochu trapné, protože na mě koukali ti, co byli v čekárně také. Po chvíli jsem zjistil, že panu Greyovi se už sedět nechtělo, protože mě kousnul a já zařval jako malá holka. Všichni se na mě podívali, dokonce i ona a potom si sedla vedle mne a začala si semnou podívat.
Zdálo se mi to tak jednoduché, prostě jsme mluvili, bez zábran a studu. Nekomentovala to, že jsem Harry Styles a bavila se semnou jako s normálním klukem. Tohle se mi nestalo dlouho. Zjistil jsem, že se její králík jmenuje Christian Grey a její jméno je Natalie. Než odešla do ordinace, zapsal jsem si její číslo a musel se culit jako debil, protože jsem měl hroznou radost.
Na internetu jsem zjistil, že všude jsou moje videa, kde jsem v boxerkách s helikoptérkami a jak padám na svou sedinku. Dupka mě ještě stále trochu bolí, ale doufám, že to brzy přejde, když budu mít rande s Natalie! Když se vrátila z ordinace, řekla, že by mě ráda viděla znovu a že se ji moc líbí moje boxerky s helikoptérkami.
Hazza boduje, tak to jeee!
Pan Grey je v pořádku, doktor ho zkontroloval a déšť mu nic nezpůsobil. Teďka papá další mrkev, co patří Louisovi a nevinně na mě kouká.
Takže tenhle den nebyl, až tak špatný, že? Můj sexy look, jako vždy zapůsobil a já získal potencionální přítekyni. Taky jsem to klukům řekl a naznačil Zaynovi, že žádné další lekce nepotřebuji. Vypadal velmi zklamaný, říkal, že si pro mě něco už přichystal. Možná je lepší, že to utnu hned, než abych skončil s kolíkem v zadku, že?
Jdu si dojít čokoládovou zmrzlinu, co mi zbyla a podívám se na nový díl Saving hope, protože Joel je opravdu sexy doktor, mmmm. Vždycky se mi zbýhají sliny, když ho vidím.

Peace and love, můj deníčku...

S láskou tvůj sexy pisatel Harry


- díl psala Wewe
- za každý koment jsme rády
- máte zájem o pokračování? protože s Jančou to dlouho nepíšem, takže si o tom s ním musím promluvit a zjistit, co a jak :)


Žádné komentáře:

Okomentovat